Week 2! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Linda Straaten - WaarBenJij.nu Week 2! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Linda Straaten - WaarBenJij.nu

Week 2!

Door: Linda van Straaten

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Mei 2014 | Ierland, Ardmore

En toen was ik hier alweer 2 weken!

Zaterdag 10 mei;
Ik wil dit verslag graag beginnen met het feit dat Daniel Craig het hotel heeft bezocht! Op zaterdagmiddag 3 mei liep Mr Bond door de glazen deuren van het hotel. Helaas was ik vrij op de dag dat 007 binnen kwam wandelen. We zijn nu een week verder en ik moet zeggen dat ik er aardig overheen ben. (na het nodige zelfmedelijden ;)) Ik zie het positieve ervan in; dit biedt mogelijkheid tot meer! Dus laten we hopen op meer beroemdheden die binnen komen wandelen op de dagen dat ik er wél ben.

Op dit moment ben ik aan het babysitten in het hotel! Geregeld komen er verzoeken van gasten voor het inhuren van een babysitter, en dit keer werd ik gevraagd. Hartstikke leuk als je tenminste wat dingen meeneemt om te doen terwijl je daar aan het oppassen bent haha. Helaas vergat ik de wereldstekker en kon ik dus niet mijn laptop gebruiken. Het kindje waarop ik moet passen is 2 jaar en slaapt dus al. Op het moment lig ik onderuitgezakt in een té comfortabele stoel, dus ben ik maar beginnen met schrijven om mezelf wakker te houden.

De afgelopen werkweek ging snel, elke shift raak ik wat meer gewend aan alle taken die gedaan moet worden en ook elke shift gaat dit weer wat beter en leer ik nieuwe dingen.

Verder is er deze week niet erg veel gebeurd, behalve 'the goodbye party' voor Michelle (het andere Nederlandse meisje). Toen ik hier aankwam, hoefde zij nog maar 2 weken stage te lopen. Helaas! We hebben maar een paar keer samengewerkt maar vond het heel erg jammer dat ze alweer weg ging. Gelukkig hebben we er een mooi feestje van gemaakt ;) En heel toevallig woont ze ook in Leeuwarden, dus ik ben er zeker van dat we elkaar zullen opzoeken als ik weer terug ben!

Zondag 10 mei;
Vanochtend heb ik een training gehad in het hotel. De training ging vooral over het hotel en de omgeving hier, nuttige informatie dus! Ook kregen we nog les in hoe je het beste dingen kunt tillen zonder jezelf te bezeren; goed voor me dus ;) Na de training was ik vrij en morgen heb ik ook nog een vrije dag. Waarschijnlijk ga ik morgen het stadje Youghal bezoeken met mijn huisgenoten. Youghal is hier ongeveer 20 minuten vandaan en is wat groter dan Ardmore.

Dit keer niet zo'n heel lang verslag maar zo is iedereen toch weer up to date ;) Vooral het Bond verhaal leek me wel interessant om te delen haha


Byebye!

x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 25 April 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 2787

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 12 September 2014

Stage Ardmore, Ireland

Landen bezocht: