Introduction - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Linda Straaten - WaarBenJij.nu Introduction - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Linda Straaten - WaarBenJij.nu

Introduction

Door: Linda van Straaten

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 April 2014 | Ierland, Ardmore

Voor het tweede jaar van mijn opleiding International Tourism & Leisure Management moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Vorig jaar ben ik 6 maanden naar Disneyland Parijs geweest om te werken als front-office medewerker. Voor mijn volgende stage wilde ik totaal iets anders. Na gewerkt te hebben in een hotel met 1100 kamers wilde ik nu graag iets kleiners. Mijn oog viel op The Cliff House Hotel in Ardmore.

Ardmore is een klein dorpje in het zuiden van Ierland. Het bestaat uit; 2 hotels, een supermarkt, een pub een restaurantje en een prachtig strandje aan de zee! Totaal verschillende van Disney, maar ik had al gauw het idee dat dit beter bij mij zou passen.

Ik loop nu van april t/m september stage in The Cliff House Hotel als front&back-office medewerker en hoop hier heel erg veel te leren maar het vooral ook naar mijn zin te hebben.

X

  • 25 April 2014 - 20:05

    Cassy:

    Heel erg veel succes! En geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 25 April 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 2782

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 April 2014 - 12 September 2014

Stage Ardmore, Ireland

Landen bezocht: